Alla inlägg den 24 september 2009

Av Sara - 24 september 2009 19:47

Snart sover lillan så då ska jag kika på idol, är faktiskt ändå ett rätt bra underhållningsprogram. Frysit som bara den idag så ska lägga mig under filten på soffan. Ska även betala in alla räkningar i kväll för i morgon ska jag fara ner och shoppa lite och käka lunch innan eftermiddagsjobbet. Shoppinglistan för i morgon är den fina pläden till sovrummet, röda tajts och tröja åt lillan, en partyklänning till mig, eventellt ny badrumsmatta och handdukar till toaletten.


Ska även kika in hos frisören och boka en tid till måndag, då ska jag bli brunett, spännande. Hoppas verkligen passar i brunt hår, skulle ju inte vara kul att fara på partykväll med jobbarkompisarna om jag inte ser klok ut i håret.


En lite rolig sak jag hörde på dagis idag var att lilla A har hittat sig en liten kille där. De leker tydligen tillsammas hela tiden, han brukar pussa henne på kinden och hålla henne i handen och han skjutsar henne på cykel. Så himla sött!






Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards