Alla inlägg den 14 september 2009

Av Sara - 14 september 2009 19:49

Med mitt yrke har jag inte mycket att säga till om när det gäller att arbeta på obekväma arbetstider. Dagis endast på dagtid och ingen mormor,morfar eller farmor, farfar i stan. Så då har jag tur som har så super söta systrar som ställer upp och är barnvakt åt min lilla tjej när jag arbetar. De kom även och gick ut och lekte med lillan när jag var sjuk i helgen och inte kunde gå ut med henne. Utan dem vet jag inte vad jag gjort, bytt yrke? Tack mina gummor!


Idag har jag arbetat min första riktiga förmiddag, blev lite stress men tror jag inte glömde att göra någonting i alla fall. Trivs verkligen toppen med dagarbete igen, nu har man fått tillbaka sitt social liv igen! Arbetar förmiddag i morgon sen är jag ledig tre dagar om jag inte blir utringd, skrivit upp mig på buffert, har 31 timmar kvar att göra bort innan året är slut.


Nu ska jag sätta mig och rita med lillan innan hon ska i säng.




Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards