Alla inlägg den 21 september 2009

Av Sara - 21 september 2009 10:48

Hösten är här, löven är gula och det börjar bli kyligt att gå till jobbet på morgonen. Av någon konstig anledning känner jag mig trött bara av tanken att det är höst. Har varit en jätte fin sensommar och nu början på hösten, sol nästan varje dag så trött borde jag inte kunna bli av d-vitamin brist i alla fall. Men fina höstdagar är underbara, har kommit på att jag faktiskt tycker om hösten. Vill bara få börja använda mina nya varmare höstkläder snart!


Idag arbetar jag mitt sista skift av helgen, ledig sedan i några dagar och då ska jag passa på att höststäda och göra det lite mysigt med nya gradiner i alla rum! Jag är ju en av de få som måste byta gardiner varje höst och vår. På våren vill jag göra ljust och fint i alla rum och till hösten får de gärna vara mörka färger.


Nu är lillan på dagis så jag ska ta det lite lugnt innan jag ska promenera till jobbet. Är så glad idag, mina underbara mockastövlar är lagade. Hittar verkligen inga nya som jag tycker så mycket om som dessa! Så nu behöver jag bara hitta ett par vardagsstövlar.



hösttecken               

                                                 

                         Höstfin tjej!                                             

           



                                                  

                               


Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards