Alla inlägg den 8 september 2009

Av Sara - 8 september 2009 23:27

Känner inte riktigt igen mig på bloggen, allt är omgjort. Jag som precis hade lärt mig vart allt fanns, men snabbt lär man sig nog det igen.


Lediga dagen försvann snabbt, lämna lillan på dagis och sen träffa syrran på stan för att göra lite ärenden. Hittade inga skor, däremot blev det en tunika och jeansleggins inte illa det med. Efter stan fara och hämta lillan igen hem och äta middag och tvätta den enorma tvätthögen, plocka lite hemma och lägga lillan och sen äntligen lägga sig i soffan och kika tv. Först första avsnittet av idol, helt klart bäst i början när alla idioter tror det kan sjunga som absolut inte kan det. Efter idol var det första avsnittet av Andra Avenyn, underbart att alla serier börjar komma tillbaka. Nu låter det kanske som att jag inte gör annat än kikar tv men det är så mycket trist på tv på sommaren så det är mysigt när man till hösten kan ha sina tvkvällar med bra serier igen. Nu längtar jag till säsongsstarten av Greys Anatomy.


Nu ska jag lägga mig i sängen och kika nått avsnitt av True Blood, rekomenderas starkt!



Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards