Alla inlägg den 7 september 2009

Av Sara - 7 september 2009 22:48

Gick faktiskt bra att ta sig upp, tog bussen klockan 06.10 brukar ju annars vara tiden man börjar räkna ner tills att få gå hem. Höll mig vaken hela dagen, var riktigt kul att vara tillbaka på dagen kände jag, så gulliga arbetskamrater. Stämmer nog det jag hörde under inskolningen om att jag var för social för att jobba natt, haha. Däremot var det ingen höjdare att arbeta natt och gå ut på förmiddag dagen efter. Somnade direkt när jag kom hem i två timmar. Igår klev jag upp halv tolv så då fick jag också roa mig hela dagen för att inte somna så jag skulle komma i säng på kvällen. Vilket resulterade i saftkokning, gott vart det.


I morgon är jag ledig så ska kila ner på stan och kika om jag hittar några höstskor åt mig, skulle verkligen behövas. Lite fina höstkläder till mig skulle också vara kul att hitta. Har hittat en jätte stor och mysig pläd som jag skulle vilja ha som överkast till min säng, funderar på att kika på den också. Men som sagt höstskor är prio ett. Nu ska jag lägga mig och kika tv, lillan somnade rätt sent så hon tar nog sovmorgon i morgon.





Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards