Alla inlägg den 6 september 2009

Av Sara - 6 september 2009 15:44

Varenda gång jag gått till frisören har jag blivit rekomenderad ett nytt schampoo. Visst luktar det gott med frisörschampoo men ändå tyckte det varit onödigt dyrt. Men nu fick jag visat mig en internetsida som säljer frisörprodukter och jag har hittat mitt nya favorit schampoo. Det både luktar gott och reder ut mina tovor, super. Känns nu som att jag inte kommer kunna gå tillbaka till affärschampoo, tur frisörschampoo är drygt!

www.lyko.se otroligt snabb leverans var det också.


Just nu känner jag mig otroligt trött, vakat ut idag och i morgon mitt första förmiddagspass. Så det var bara att kliva upp i tid. Tur att jag fick besök av syster så jag har något att underhålla mig med. Nu ska snart en vän kika förbi så då ska det bakas kladdkaka! Lilla A är fortfarande inte frisk, sitter verkligen länge i hos henne. Men duktig på att kissa på toaletten har hon blivit!







Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards