Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Vinterkräksjukan!

Av Sara - 30 mars 2010 09:44

Utekvällen på lördag slutade inte som jag hade tänkt mig, vid 5 drabbades jag av vinterkräksjukan. Inte konstigt då lillan haft det två dagar innan, men det är det värsta som finns och man önskar inte sin värsta fiende detta. Hela söndagen låg jag i sängen och fick inte i mig en droppe av varken vatten eller coca cola som brukar fungera. Fortfarande ingen matlust men det brukar dröja innan jag får tillbaka det. Igår fick jag tokstäda hela lägenheten med klorin och tvätta alla sängkläder, handdukar och allt så känns det som jag städat bort viruset i alla fall. I dag då jag inte smittar längre tänkte jag ta mig ner på stan och köpa galonbyxor och vantar åt lillan så hon klarar våren.


Tänkte även fara hem till Helena och mysa med hennes nykläckta lillkille. Har väntat tills nu för att verkligen vara säker på att jag är helt frisk.


Solen skiner och det är nollgradigt i skuggan och jag hade mycket mer velat tillbringa påsken i fjällen med familjen i stället för på NUS 4 trappor upp. Kommer vara helt klart blekast men kommer ju i alla fall få 34 timmar storhelg och det uppskattas.


Nu försöka få i sig frukost!

 
 
Ann

Ann

31 mars 2010 09:25

Stackars lilla gumman. Vad bra att du mår bättre nu :) När du jobbar påsk betyder det mycket shopping sedan :) Saknar dig gumman! Kramar

http://lillann.bloggplatsen.se

 
homework help

homework help

15 januari 2012 12:46

Jag är också glad att du mår bättre! Du god hälsa och lycka!

http://onlinehomeworkhelper.org/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 17 maj 2010 12:28

Beror inte på att jag inte haft någonting att skriva utan att mitt internet har varit ur funktion i en vecka nu och ingen lösning på problemet ännu. Hoppas det snart är fixat, man inser inte hur mycket man använder internet fören det inte går.   ...

Av Sara - 8 maj 2010 23:05

Askmålnet är i farten och det gör mig lite rädd, är ju endast 1 1/2 vecka innan vi åker till Grekland. Jag måste verkligen få åka, jag känner verkligen att jag behöver det. Håller tummarna att de vänder igen och håller sig borta minst en månad frammå...

Av Sara - 6 maj 2010 18:34

Nu är äntligen fondväggen på plats, himla fin tapet. Typiskt nog kunde inte målarna förstå att väggen fortsätter på andra sidan dörröppningen så nu ser det lite konstigt ut. Hoppas de kan komma och fixa det snart. Blev mycket ljusare i mitt vardagsru...

Av Sara - 5 maj 2010 13:35

Får verkligen skämmas för hur sällan jag bloggar, har bara inget speciellt som händer för tillfället. Längtar till sommaren men den verkar var långt borta. Försöker träna aktivt men vet inte ens om det ger nåt resultat. Måste säga att en veckas resa ...

Av Sara - 29 april 2010 19:50

Blivit dålig på att blogga och det måste jag verkligen bli bättre på att göra. Dygnet har bara alldelses för få timmar nu. Varit lite kris på sjuksköterskor på jobbet senaste tiden, så det har blivit en hel del extra arbete för mig. I går arbetade ja...

Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards