Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Sara - 14 mars 2010 00:21

Usch lika irriterade är jag och Erika varenda år efter finalen, ändå är det ett måste att se det. Att Anna gick och vann var inte oväntat men ändå så fel. Låten är mysig och bra men det är ingen show  och det är det europa vill se. I år fick vi tittare till och med lite tips om vilka bidrag som kan gå långt med hjälp av europaröstningen, röstade vi in ett av de bidragen såklart inte vi tar en ballad. Kommer Europa att rösta på detta? Troligsvis inte. Mina tips var Salem, Eric, Ola och Andreas. (Ganska likt europas lista)


Just nu har jag drabbas av hälseneinflammation och har grymt ont i foten. Fått vara hemma från jobbet då jag knappt kan gå. Nu är det i alla fall bättre och jag har planer på att gå på jobbet på tisdag.


I morgon åker mamma och pappa hem och det blir verkligen tråkigt. Mysigt att ha dem här. Fått ordning här hemma så nu väntar jag bara på att Lerstenen ska komma och tapisera min fondvägg i vardagsrummet. Köksstolarna väntar jag också på och hoppas de kommer på måndag.


Om tre dagar blir min lillgumma 3 år!









Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards