Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Helgen.

Av Sara - 15 november 2009 19:26

Min tredagarsledighet bara sprang i väg, har varit mycket dålig på att uppdatera vad vi gjort men knappt suttit ner något alls.


I fredags for jag och syrran på stan för att fara ner på systemet och shoppa lite kläder. Blev en julklapp och en super fin klänning åt mig på only. Stressa och hämta lillan och sen hem och fixa till mig för jobbfest. Var super trevligt, vi åt pizza och surrade och svammlade långt in på natten. Var nog inte hemma fören vid halv fyra. Det blev afrodans på balkong, drickspel och shotrace. En och annan sökt toalettmördare och andra ramlade från stolar. Mycket trevlig kväll med andra ord!


Lördag blev en lugn förmiddag i sängen, fick kaffebesök vid lunch. Blev bjuden på en trevlig gomiddag hos Lina. Oxfilé och potatisgratäng med rödvin/chokladsås. Fick vitlöksbröd och sallad till förätt och en god efterätt. Såg finalen av körslaget och rätt lag vann som tur var. Lillan var jätte snäll trots vi var hemma först vid tolv på natten.


Idag har vi tagit sovmorgon sedan åkte vi till badhuset och badade. Lillan blev så glad, det är det bästa hon vet. Efter bad och middag somnade vi alla som stockar. Nu har vi en äppelpaj i ugnen som strax ska fikas upp. I kväll blir det tredje filmen av Johan Falk.


En mycket händelserik och rolig helg. I morgon börjar veckan med förmiddag och fyra skift innan helgledig. På torsdag kommer min mamma. Då ska vi shoppa julklappar!




 
 
Ingen bild

Soffi

15 november 2009 20:29

Vilken MYSIG helg!! Vi har då mest slöat o bara myyyyyyst här... Skönt men känns som att vi inte gjort nånting alls :P

Vi ska också se tredje filmen me Johan Falk ikväll :D

Fick du mitt mms med senaste cultshoppingen? :D

 
Emmy

Emmy

19 november 2009 20:19

Hahha. Kaninte annat än Hålla med om att fredagens fest var trevlig. Men kan inte låta bli att skratta då jag tänkte på dassmördare och fall från stolarna.. Undra vilka du kan ha syftat på då? :-)

Tack för en trevlig kväll. Det måste vi snart göra om.
Kram Kram

http://www.kennelgnistra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 17 maj 2010 12:28

Beror inte på att jag inte haft någonting att skriva utan att mitt internet har varit ur funktion i en vecka nu och ingen lösning på problemet ännu. Hoppas det snart är fixat, man inser inte hur mycket man använder internet fören det inte går.   ...

Av Sara - 8 maj 2010 23:05

Askmålnet är i farten och det gör mig lite rädd, är ju endast 1 1/2 vecka innan vi åker till Grekland. Jag måste verkligen få åka, jag känner verkligen att jag behöver det. Håller tummarna att de vänder igen och håller sig borta minst en månad frammå...

Av Sara - 6 maj 2010 18:34

Nu är äntligen fondväggen på plats, himla fin tapet. Typiskt nog kunde inte målarna förstå att väggen fortsätter på andra sidan dörröppningen så nu ser det lite konstigt ut. Hoppas de kan komma och fixa det snart. Blev mycket ljusare i mitt vardagsru...

Av Sara - 5 maj 2010 13:35

Får verkligen skämmas för hur sällan jag bloggar, har bara inget speciellt som händer för tillfället. Längtar till sommaren men den verkar var långt borta. Försöker träna aktivt men vet inte ens om det ger nåt resultat. Måste säga att en veckas resa ...

Av Sara - 29 april 2010 19:50

Blivit dålig på att blogga och det måste jag verkligen bli bättre på att göra. Dygnet har bara alldelses för få timmar nu. Varit lite kris på sjuksköterskor på jobbet senaste tiden, så det har blivit en hel del extra arbete för mig. I går arbetade ja...

Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards