Alla inlägg den 24 november 2009

Av Sara - 24 november 2009 23:59

Tiden bara springer i väg, nu är det endats en månad kvar till julafton. Kommer kännas som en evighet för min lilltjej som väntar på tomten varenda dag. För mig känns det lite mer panik. Alla julklapparna ska fixas, skulle vilja hinna hitta en bra bil till oss innan och önskar förlängning på jobbet då mitt vik tar slut sista december.


Idag åkte jag ut på arbete, skönt ändå då har jag bara två timmar kvar att gå ut extra vilket inte är nått. Synd bara att alla måsten fick flytta på sig, hann iaf tvätta.I morgon ska jag hinna städa, julpynta, köpa hårfärg, packa och framför allt vila då jag jobbar natt nu två nätter frammåt, känns lite stressigt.


Vann just ett par super söta grytlappar billigt till min julpyntning i köket på tradera, älskar tradera.


Lite bilder från söndagens pepparkaksbak!


        

Baka baka..             A´s första pepparkakor        Tradera fynd

Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards