Alla inlägg den 5 november 2009

Av Sara - 5 november 2009 10:27

Ja idag när jag och lillan vaknade så var det lite snö på backen. Första gången som det ligger kvar, tidigare så kom det en natt men var borta innan åtta. Tror inte heller detta kommer att stanna kvar, men det blev så mysigt. Är ju så mörk om kvällarna och snart är det jul och då vill vi ha massor av snö.


Blir inte för lillan att gå ut och leka idag då hon är förkyld och har feber. Blev inte mycket till sömn för mig för lillan har haft ont överallt i kroppen. Själv känner jag mig inte heller kry men får nog ta och gå på jobbet ändå, har ju inte feber i alla fall. Underbart att man har så snälla arbetskamrater så man kan byta skift och slipper vara hemma från jobbet med gumman utan kan lösa det med skiftbyte.


Igår på lediga dagen var jag och syrran på stan. Köpte en ny varm pläd till vardagsrummet också, är så kallt på kvällarna. Vi åt lunch på kina och sedan for jag hem och tvättade bort tvätthögen. Kvartersvärden var förbi på eftermiddagen och bad mig skriva på papper. Skulle få en ny kyl, frys och hällspis, blir perfekt.


Stort grattis till Pia vännen som fyller år idag. Saknar dig, vad skulle du till andra sidan världen och göra?  








Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards