Alla inlägg den 12 november 2009

Av Sara - 12 november 2009 10:48

Vaknad av väckarklockan klockan åtta för att ringa och friskanmäla lillan till dagis och byta tandläkartid. Upptäckte dock att jag inte hade en minsta röst. Fick viska mig fram till att lillan kommer idag, tandläkartiden gick som tur att maila in. Lite pinsamt att lämna lilla a utan att säga nått åt fröknarna utan bara vinka ett hejdå. Hur jag ska klara ett 8 timmars pass på ortopeden utan röst blir intressant. Ska dricka en kopp varm te och ta lite hostmedicin och hoppas att lite av rösten i alla fall kommer tillbaka.


Nu har jag börjat beställa julklappar, känns som jag ska försöka vara lite mer ute i god tid i år. Syrrorna är klar och lillan har jag beställt lite åt. Lillan pratar bara om tomten nu och vill att han ska komma. Hon önskar sig en docka, bil, kissefilm och en igelkott. Det sistnämda blir det svåraste.


Nu ska jag lägga mig ner och vila en stund innan jag ska börja bege mig mot sjukhuset.



Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards