Alla inlägg den 2 november 2009

Av Sara - 2 november 2009 17:00

Idag var dagen som jag alltid tjorvat en massa innan, dagisfotograferingen! Jag kan bara inte bestämma kläder åt lillan. I år hade jag tur att jag fick en otroligt snygg rutig kjol i olika rosa, grått och vitt av mina föräldrar åt henne just innan. Till den köpte jag rosa strumpbyxor och en rosa t-shirt. Hon blev super fin, längtar tills korten kommer.


Nu har jag jobbat bort min helg och är ledig i två dagar. Känner mig rätt krasslig med hosta och ont i halsen, hoppas att detta inte kommer att bryta ut värre.


Det har varit så mysigt att ha sina föräldrar på besök, lillan har blivit bortskämd som vanligt och haft någon som busat och lekt med henne 24 timmar om dygnet. Natten mot söndag när lillan bestämde sig för att sova med moffa så sov hon ändå till halv tio utan att vakna. Önskar att detta hände oftare med mig.


Nu fixa middag åt lilltrollet.



Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards