Alla inlägg under oktober 2009

Av Sara - 3 oktober 2009 14:20

Idag gick det mycket lättare än jag trott att kliva upp. vid 06.40 väckte min solstråle mig och ville gå på toaletten så då klev vi upp en snabbis. Kände ett litet illamående men tröttheten var värst. Vi kröp ner i sängen igen och jag slog på barntv till lillan. Vid halv tio var hon hungrig och fick frukost. Men själv klev jag inte upp fören halv tolv och nu känner jag mig i mycket bra skick.


Det var en mycket trevlig kväll med vännerna från jobbet. Först träffades vi hos lina och åt den supergoda middagen som Carolina gjort. Var italiensk med tortelinipasta, otroligt gott. Till efterätt fick vi chokladtårta och hemmagjord hallonsorbet glass. Det blev en del drinkar och sedan tog vi bussen till stan och gick på Rex för 8 av oss. Var lagomt med folk men musiken var super dålig, kom någon bra låt ibland men mest sådant som inte gick att dansa till. Blev en shot och massa prat också. Vi halv två gick vi till max och åt bakismaten. Var hemma vid tre och är nöjd över kvällen.  


Kvällen bästa citat av Anna- Är så jobbigt att ha en kappa, man vet inte vad som händer här under!


I kväll blir det bara lördagsgodis och mys med en vän och lillan min!



Av Sara - 2 oktober 2009 12:15

Idag är det dax för en partykväll med jobbarkompisarna som är planerad i flera månader. Blivit mycket prat på jobbet om vad man ska ha på sig för kläder, vilka skor? vart ska vi och vad ska vi äta? Maten fixar Carolina och det blir Rex vi går ut på, men vad ska jag ha på mig? Emmy har gjort ett jätte fint halsband som jag ska ha till någon klänning i alla fall.


Börjar vänja mig med det bruna håret, rätt fint faktiskt!


Uppdaterar om kvällen i morgon.



Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards