Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Sara - 8 oktober 2009 22:31

Packa! Hur jag än försöker dra ner på klädhögen, blir den bara större. Men det är ju svårt att veta vad jag känner för att ta på oss just den dagen. Klimatet är också rätt stor skillnad från Umeå nu också, men jag vägrar ta med vinterkläder. Jag känner att använder hon dem när det är -2 grader kommer hon frysa när det är -20. Jag tror ändå inte vi kommer att vara ute speciellt mycket. Mysigt att äntligen åka "hem".


Idag har jag varit på utbildning i smärta hela dagen, var mycket intressant. Lärde mig tex att det inte är farligt att någon gång ta en alvedon mot baksmälla. Har varit livrädd för detta. Vi blev även bjuda på lunchbuffé på kina och fika, det var riktigt lyx för att vara landstinget. I kväll har syster varit hos oss hela kvällen, bakat med lillan och vi har kikat tv och myst. Nu tänkte jag försöka att packa ihop det sista och duscha och krypa i säng för att orka upp vid fem i morgon.


Måste bara säga grattis till alla Gällivarebor som vunnit en summa pengar på postkodsmiljonären, trodde det var omöjligt att vinna på sånt!


             

Lillans favorit sysselsättning. Ska vara borta 5 dar!

Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards