Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Sara - 15 oktober 2009 22:25

Ja i alla fall mot "Svininfluensan", fick min första dos av två doser i dag på jobbet och jag kan säga det känns. Själva sprutan och sticket kändes inte alls, men efteråt! Jag har fruktansvärt ont i armen, kan inte alls lyfta den. Ont i nacken och skulderbladet, stickningar i handen. Sen fryser jag, väldigt ont i huvudet, trött, yrslig och mår inge vidare alls faktiskt. Jag är inte alls ensam, de flesta av personalen på ortopeden mår så här just nu. Ska jag bara överleva natten så är jag ledig över helgen sen.


Jag och lillan är tillbaka i Umeå efter en rätt smärfri hemresa, hon var så duktig lillan och nöjde sig med film och böcker, går oftast bättre att åka buss istället för tåg av någon andledning. Vi hoppas nu på besök av familjen Nylander i november, hoppas! 


Snart ledig helg. Vännerna från sköterskeklassen ska fixa middag på lördag, blir kul att träffa dem igen. Blir alldeles för sällan då vi alla arbetar olika. Resten av helgen ska bara vara mys!     







         

Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards