Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Sara - 9 oktober 2009 23:40

Är bara vad jag har och säga efter Karolinas katastrofala försök till att sjunga pop prinsessan Lady Gagas låt under idol i kväll. Efter detta framträdande kunde jag bara hålla med tv4s tittare om att det var just hon som skulle lämna programmet i kväll. Annars kan jag bara tillägga heja Umeå genom Tove, andra favoriten är Erik som sjunger otroligt bra.


Nu befinner jag mig i snön och kylan i lilla Gällivare. Det var en mardrömsresa på grund av tågförseningar och en övertrött dotter som gallskrek halva resan. Nu är jag i alla fall här och nu ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig. I morgon ska jag åka ner till stan och fika. Brukar shoppa rätt bra här och jag tror det beror på att jag aldrig är ute efter något speciellt.


Nu ska jag lägga mig i sänga och sova efter en lång dag. Lägger upp Karolinas hemska bidrag om någon missade detta i kväll:

Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards