Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Sara - 19 oktober 2009 17:09

Har äntligen hittat en värdig ersättare medans jag väntar på 3:de säsongen av True Blood. Eftersom jag är riktigt vampyr biten för tillfället var det kanske inte konstigt jag föll för Vampire Diaries! Sett fyra avsnitt och jag är fast. Den är mer en ungdomsserie om man jämför med True Blood. Handlar om en stad med gymnasieungdomar dit det flyttar in två vampyrbröder där den ena är god och den andra är ond och super snygg. Kärlek, blod och intriger! Se den rekomenderas starkt!


Det märkts att jag vilat hela helgen, idag tog jag mig i kragen och klev upp 7 och gick till tvättstugan. Städat toaletten och bytt handdukar och badrumsmatta där. Jätte fint blev det.  Haft frukostbesök vid 09.00 och sedan har jag varit igång hela dagen. I natt ska jag ut och buffra bort 10 timmar. I morgon ska jag försöka kliva upp rätt tidigt och fara på stan och shoppa en present och fika. Middag hos syrran och sedan födelsedagsfika.


En trailer från Vampire Diaries:

   

Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards