Alla inlägg den 17 april 2010

Av Sara - 17 april 2010 22:43

Idag har allt bara känns fel, först är jag så irriterad på mig själv att jag bara komplicerar mitt redan rätt kaotiska liv. varför gör man så? varför tar man inte alltid den lätta och rätta vägen? Varför finns det ingen som stoppar en och leder en på rätt spår? Varför blev det såhär?


Saknar min lilla gumma gör jag också, tror jag ska låna henne i morgon efter jobbet och mysa lite med henne. Får lika ont i hjärtat varje gång hon ringer och vill att man ska hämta henne.


Orolig för att det inte blir nån utlandresa för oss är jag också, varför var den idiotiska vulkanen tvungen att få ett ubrott nu för?


För att säga nått positivt i detta annars väldigt negativa inlägg så hade jag en mycket trevlig spelkväll igår i alla fall.


Nu sova bort mitt negativa humör innan jobbet i morgon.

Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards