Alla inlägg den 15 april 2010

Av Sara - 15 april 2010 21:32

Fick tillbringa mina lediga dagar på sjukhuset. Inte direkt vad jag hade planerat, skrämde upp personalen gjorde jag nog också. Men nu mår jag bra och det är huvudsaken. Hoppas bara man får behålla jobbet?


I morgon är det fredag och känns skönt att säga att jag inte har några planer. Lillan har pappa helg och jag ska bara ta det lugnt. Kanske besöker någon kompis eller så.


I morgon ska lillan på 3års kontroll på BVC, tänk att hon har blivit så stor. Hoppas det går bara fint. Hon måste ha växt enormt sen sist hon var där. Hon är i en väldigt mysig ålder nu, busig och nästan alltid glad.


Sista tiden har jag gjort mycket konstiga saker som jag verkligen inte brukar, komplicera saker är visst nått nytt för mig. Lite knasigt.


Ute på bikinijakt, nån som vet vart man kan hitta några snygga? 5 veckor kvar, oj så jag längtar!

Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards