Alla inlägg den 6 april 2010

Av Sara - 6 april 2010 22:13

Jag har köpt ett iksukort, så nu ska det tränas. Första passet blev ett Afropass, i morgon kommer utmaningen i form av bodypump. Jag ska göra ett träningsschema varje vecka och minst fyra pass i veckan ska jag hinna med. Planen är Grekland i slutet av Maj och det betyder bikini. Det är min motivation!


I morgon kommer min lilltjej äntligen hem, en vecka är verkligen lång tid. Ska mysa massor med henne. Hon har säkert en massa att berätta om hennes första fjällresa. Fick skickat bilder som jag ska ladda upp.


                              

Moffa och lillan                          Lite fisk blev det                   Solar och pimplar


Måste säga att jag blivit ett stort fan av cougar town. Har inte längre många serier jag följer, bara den, andra avenyn, greys anatomy, vampire diaries och true blood.


Nu hoppa i säng.


Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards