Alla inlägg under mars 2010

Av Sara - 4 mars 2010 23:39

Här är flyttpackandet i full gång, jobbigt är det. Tänk om allt bara kunde hoppa på plats i nya lägenheten utan ansträngning. På måndag flyttas möblerna, nu har vi flyttat lådor med bob (det fungerar det med).


I morgon blir det förhoppningsvis lite shopping till lägenheten. De sista som går att flytta utan släp ska flyttas och sen blir det fredagsmys med mamma och lillan. vi ska se sista Stieg Larsson filmen.  


Om 13 dagar blir min lilltjej 3 år, helt otroligt vad fort tiden går. De flesta presenterna är köpta så nu är det bara fikat som ska fixas.


Nu krypa i säng.

Av Sara - 1 mars 2010 22:46

Idag har jag fått nycklarna till nya lägenheten. Varit och valt en fondvägg till vardagsrummet. En vägg behövde bytas då tyckte de jag skulle få ta en fondvägg, inte mig emot. Ska fixa en fondvägg i köket också men det ska jag fixa själv (eller kanske inte jag). Varit och städat lite i nya lägenheten idag. I morgon måste jag börja packa, usch hatar att flytta. Längtar tills allt är klart!


Nu i två dagar har jag lyftteknik, kul att göra något annat ibland. Men trött är jag inte van att sitta still och lyssna. Fast börja 08.15 de är riktig sovmorgon inom sjukhusbranchen.


Dagens Alva: var på ett café då det dyker upp en rätt ung kille i en nitjacka med rätt mycket nitar. Lillan tittar på honom och utbrister - "spöket kommer hjälp mig"! (då var de dax att vara beredd på barnkommentarer på stan)








Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards