Alla inlägg under februari 2010

Av Sara - 6 februari 2010 23:16

Melodifestivalen ett måste om du är en lika stor schlagerfantast som jag. Jag, erika, lilla A och syster lagade först middag crustader med räkröra som förrätt och sedan tacos. Lite konstigt med förrätt till tacos men räkorna är ett måste till en schlager kväll. Både jag och lillan tyckte Ola var bäst i kväll, det tolkar jag eftersom att hon dansade mest till den låten.


I morgon blir dett att buffra kväll. Ska bli skönt att göra bort 7,5 timmar till, håller ännu mitt mål om en buffert dag per månad.


På onsdag kommer lillan att åka med syrrorna till Gällivare, känns jätte konstigt att hon ska åka i väg så länge utan mig. Kommer att sakna henne, kommer bli så tyst. Får passa på att städa och vila så jag är full av energi när hon kommer tillbaka på söndag. Mitt goa lilltroll.


Nu ska jag slänga mig i sängen och kika en film.



Av Sara - 4 februari 2010 10:32

sen börjar äntligen Melodifestivalen igen, schlagertok som man är så är det lika kul med melodifestivalen varenda år. I år är planen tacosmiddag innan med vänner. Trevligt! Måste verkligen bara städa mitt hem innan, det är ett riktigt kaos.


Känner mig less på människor som inte tror en, ledsen känner jag mig. Händelsen är inget jag önskar någon annan, det är verkligen inget kul.


Nu måste jag börja leta mig kläder till årets klinikfest på ortopeden. Temat för i år är 20 talet och gangsterfest. 20/2 är det dax och det ska bli riktigt roligt! Biljetten  är i alla fall redan köpt.


Lovade lite bilder från förra helgen, här är två i alla fall.


    

Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards