Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Sara - 10 februari 2010 00:16

När man precis skrivit ett långt blogginlägg så dör datorn. Tror ändå det var lättare förr när allt skrevs på papper.


Ligger på systers soffa, alla sover. Ska sova över här för att hjälpa till att skicka lillan och syrran med tåget i morgon. Känns så konstigt att min lilla gumma ska åka utan mig till Gällivare i 5 dagar. Kommer säkert gå jätte bra men kommer sakna det lilla trollet. Bytt skift på jobbet för att jag ska slippa vara ensam så mycket. På fredag ska tjejerna ta ut mig och dansa, hoppas på en rolig helg.


Hänt mycket i mitt liv för tillfället, känns mycket skrämmande. Tur att det finns underbara människor som stöttar en, tack. Vet inte hur jag hade klarat detta utan er.


Tänkte lägga ut första bilden från nya twilight filmen, längtar. Tänkte också lägga ut trailen på nya sex and the city filmen, kika inte om allt ska vara en överaskning. Blir mycket bra film de här året!


   (   Om du inte läst böckerna, läs!)



Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards