Alla inlägg den 25 december 2009

Av Sara - 25 december 2009 14:51

Julafton är över och jag är fortfarande slut efter en lång dag. Lillan var överlycklig över att träffat tomten och busat hela kvällen med de nya leksakerna. Favoritjulklapparna var en bärbar dvd till bilen och ett prinsesstält, själv gillade jag julklapparna från pop det gjorde inte lillan. Annars fick hon  en bob, kläder, böcker, filmer, pussel, målargrejer, talade ponny, docka, mjukdjur, hellokitty dockservice m.m


Jag hade tydligen också varit mycket snäll i år fick mycket fina julklappar, kommer få ett fint hem efter jul med alla nya heminrediningssaker. Fick presentkort på mias lustgård (min favorit affär), hm, snösmycken, badbomber och tvål från lusch, inredning från cult design, höganäsmuggar, personligalmenacka, smink, volymtång, doftljus m.m


I kväll blir det julmys med glögg med gamla gänget från gällivare. Träffas bara två gånger per år nu sommar och jul.


Bilder från i går:       

      

Lillan och tomten             Delar ut julklappar         moffa hade också varit snäll.

Presentation


En blogg om vardagen som mamma, sjuksköterska och shoppingtokig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards